דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי - הטיפוסים שתיפגשו במכון כושר חלק ב 

מאת    [ 11/08/2011 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 2094 פעמים ]

טוב חברים, עקב הפניות הרבות וההצלחה המסחררת של הטיפוסים שתיפגשו במכון כושר חלק א, החלטתי לעשות לזה המשך. קראתי לזה גם בשם מאוד פשוט וקליל הטיפוסים שתיפגשו במכון כושר חלק ב. ממש כמו הסרט אווטאר. כן אני יודע עדיין לא יצא לאוויר הסרט אווטאר 2 אבל בטוח שייצא אני מרגיש את זה. שנתחיל ברשותך??

המשכימים אני קורא להם אנשי הבוקר, אלו שמעירים את הירקן נו אלה שעוזרים לשמש להתעורר. עוד לא נפתח חדר הכושר, והם כבר מתייצבים עם חליפת הספורט שלהם, המגבת אשר תלויה על הצוואר והבקבוק מים ביד דרוכים ולהוטים להתחיל להתאמן. חברים, השעה 5 בבוקר לאן יש למהר... גילוי נאות מגיע להם קרדיט וביג לייק על היוזמה ועל החריצות.

הנראים טוב אלו בהחלט שווים אזכור בעשירייה הפותחת שלי. באים להתאמן בחדר כושר בהופעת  טיפ טופ: מצוחצחים, מבושמים, מגונדרים, מאופרים, ממותגים, פן בשיער, ג'ל בשיער למי שנשאר וכמובן תכשיטים המתנוססים על כל הגוף. ממש נראים כי באו לשופינג או מסעדה יוקרתית ולא לחדר כושר. חברים חבל אתם תיכף מזיעים, הג'ל בשיער יתחיל להתפורר וידביק אתכם בחצ'קונים במצח, הפן ייהרס, והאיפור יימחק. מה לא חבל??? (-:

המפטפטים אלו הם הטיפוסים שלא סותמים את הפה לרגע, במקום סט משקולות הם יעדיפו סט של שיחת חולין. אין להם לא פסיקים ולא נקודות ולא גרשיים. האימון אצלם הולך ככה: עושים סט משקולות, נחים דקה, מדברים שעה ואז ממשיכים לסט נוסף. חברים, אני חושב שהתבלבלתם זה חדר כושר ולא בית קפה.  

המנותקים סוג של זומבים מהלכים, כאילו כיכבו עכשיו בסרט מגרש השדים או השדים של אמילי, הבנתם את הפואנטה אחוזי דיבוק כאילו שדים.. לא מסתכלים לא שמאלה, לא ימינה, לא מעניין אותם כלום. פשוט ממכשיר למכשיר, ממשקולות למשקולת, שאף אחד לא יסיח את דעתם תיזהרו! חברים, מה נסגר?? אתם בחדר כושר כאילו דה, מקום ציבורי יש עוד דברים חוץ ממשקולות ומכשירים.

המדרבנים באים בזוגות בדרך כלל, חבר וחבר, חברה וחברה, זב וזברה (לא יודע איך אומרים זברה זכר) בכל מקרה באים בצמדים נו פרטנרים. כאשר כל אחד דוחף את השני ותומך בשני להרים יותר, לרוץ יותר, ולשרוף יותר קלוריות. חברים, כל הכבוד שאתם מתאמנים ביחד. אני בטוח שמי שקורא את הכתבה עכשיו אומר: יאללה הלוואי עליי פרטנר באימונים.

האספרסואים אותם אתם תמצאו על הבר של החדר כושר או בקרבתו, שותים איזה שוט או שניים של אספרסו כפול לפני כל אימון. חברים, אומרים שקפה ממריץ את הדם, מעלה לחץ דם ועוזר לשרוף קלוריות אם זה נכון??? שאלה מצוינת. אבל ממני הרבה בהצלחה.

המעשנים אותם אני ממש מסמפט, אוהב, מחבב. הם מגיעים לחדר כושר, נכנסים לשיעור ספינינג מסחרר. 60 דקות של שיכרון חושים ובסיום מנת החלבון שלהם אחרי האימון היא פאקט נובלס או מלבורו אדום. חברים, אומרים שעישון מזיק לבריאות. וסותם את הריאות. לא חבל??

המיוחדים הם באמת משהו מיוחד. אותם אתם תמצאו מתאמנים עם משקפי הרייבן החדשות שקנו, או עם השאנל החדשות והמדליקות, או אפילו שהם נושאים תיק שבתוכו חולות בתוך החדר כושר כדי שיהיה להם כבד יותר. חברים, אין לי מה להגיד במקרה הזה אתם באמת מיוחדים בעיניי.

היחצנים אנשי חיי הלילה והמסיבות. הם באים בעיקר ליחצן, לחלק פליירים ולהמליץ על מסיבות טובות שיש בעיר. חברים, אני חושב שמבחינה שיווקית הבחירה שלכם מצוינת. קהל צעיר, חי בילויים ואוהב מסיבות.

לסיכום, אני רוצה להודות לכם שהקדשתם לי מזמנכם ושקראתם. אני בטוח כי השכלתם וצחקתם. אז אם בא לכן לפרגן אתם מוזמנים אל תתעצלו! על החתום רונן סין - מאמן כושר אישי 0528143355

 

רונן סין - מאמן כושר אישי מוסמך ובוגר ווינגייט. מומחה באימוני כושר אישיים, ירידה במשקל והצרת היקפים. חי, נושם ובועט כושר ולייף סטייל. וכל מילה נוספת מיותרת.. אז למה אתם מחכים "רוצו" לצלצל..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב